Iš Palangos oro uosto skrendantiems keleiviams nuo šiol bus siūloma daugiau patogumų – atnaujintos abi keleivių terminale esančios neapmuitintų prekių (angl.: „duty free“) parduotuvės bei praplėstos jų erdvės. Palangos oro uoste esančių „duty free“ parduotuvių plotas išsiplėtė beveik pusantro karto ir dabar sudaro per 180 kv. metrų. Taip pat išaugo siūlomų prekių asortimentas bei pasirinkimų įvairovė.
„Atsinaujinimą lėmė mūsų atliktos lankytojų srautų analizės išvados, siekis pritaikyti gerąsias praktikas iš kitų oro uostų ir nuolatinės pastangos kurti geresnę patirtį keleiviams. Siekiame didinti Palangos oro uosto patrauklumą ir šios permainos prie to prisidės. Dabar pajūrio oro uoste į akis krenta modernūs dizaino sprendimai, šiuolaikiškos interjero detalės, o parduotuvėse bus galima rasti didesnį prekių pasirinkimą. Be to, keičiasi parduotuvių prekės ženklas – „Global Travel Supply“ tampa „Global Travel Retail“, – komentuoja Gintarė Norvilaitė-Tautevičė, Lietuvos oro uostų komercijos departamento vadovė.
G. Norvilaitės-Tautevičės teigimu, atnaujintas parduotuvių interjeras Palangos oro uosto laukimo salėms suteikia daugiau vizualinio vientisumo. Šiuo metu pas veikiančius partnerius dominuojančios juodai dažyto metalo ir medžio detalės apjungia skirtingas erdves ir padeda sukurti aplinkos dermę.
Dvi „duty free“ parduotuves Palangos oro uoste valdo bendrovė „GTS Palanga“. Nuomos sutartis penkerių metų laikotarpiui su įmone pasirašyta praėjusiais metais.
Lietuvos oro uostų duomenimis, šiemet Palangos oro uostas turėtų aptarnauti beveik 300 tūkst. keleivių.
Tadas Vasiliauskas
Lietuvos oro uostai
Atstovas žiniasklaidai