„Iki“ vadovė Nijolė Kvietkauskaitė: iki šiol nematytas sprendimas mums padės būti dar arčiau pirkėjų

Prekybos tinklas „Iki“ toliau stiprina savo lyderystę mažmeninės prekybos rinkos inovacijose. Pirkėjams pernai pristatyta aibė naujovių: nuo naujo formato parduotuvių ir be vairuotojų pirkinius išvežiojančių autonominių automobilių iki novatoriškų būdų taupyti, tokių kaip žaidimu grįsta lojalumo programa. Veržlios plėtros etape esantis „Iki“ šiemet įgyvendina ir dar vieną neregėtą idėją – buria „Iki“ klientų valdybą. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, tai dar labiau įtvirtins tinklo stiprybę – artumą savo pirkėjams.

- Reklama -

„Alkis naujovėms ir siekis kasdien daryti viską, kad mūsų pirkėjų kasdiena būtų lengvesnė, yra tai, kas „Iki“ jau daugiau nei 30 metų padeda pelnyti klientų lojalumą. Esame rinkos inovatoriai, nuolatos ieškantys naujų būdų, kad apsipirkimo kelionė būtų dar sklandesnė. Šie metai bus ne mažiau intensyvūs, tad į pokyčius norime aktyviau įtraukti ir mūsų pirkėjus. 10 jų pakviesime reguliariai dalintis savo įžvalgomis, kurios padės mums tobulėti“, – sako N. Kvietkauskaitė.

„Iki“ vadovė Nijolė Kvietkauskaitė.

„Iki – arčiau tavęs“: su tokiu šūkiu pirkėjus pasitinka kiekviena „Iki“ parduotuvė. Turėdamas vieną plačiausių parduotuvių tinklų Lietuvoje, fiziškai „Iki“ visuomet yra šalia savo pirkėjų. To siekiama ir emociniame lygmenyje.

„Artumas reiškia norą giliau suprasti vartotojų lūkesčius ir kaip juos galime geriau patenkinti. Geriau pažindami savo klientus, įsiklausydami į jų atsiliepimus mes greičiau gebame prisitaikyti prie kintančių jų poreikių. Pirkėjai labai tiesiogiai pajunta mūsų pastangų rezultatus – apsipirkti tampa dar patogiau, lengviau“, – pažymi „IKI Lietuva“ generalinė direktorė.

Pasak N. Kvietkauskaitės, toks vertybinis požiūris savo ruožtu kuria ir patirtį, kuri neapsiriboja vien apsipirkimu – jis stiprina klientų pasitikėjimą. „Bet visada galima kilti aukščiau, ir su „Iki“ klientų valdyba šį santykį dar labiau puoselėsime. Turime dar daug idėjų, kaip savo klientams pagerinti apsipirkimo kelionę, tad kiekvienas jų pačių balsas ir kiekviena nuomonė mums padės tą daryti efektyviau. Iš to išloš visi „Iki“ pirkėjai“, – sako bendrovės vadovė.

Į 10 vietų – 1170 kandidatų

Sausio mėnesį paskelbusi atrankos pradžią, į 10 naujosios „Iki“ klientų valdybos narių pozicijų sulaukta beveik 1200 kandidatų anketų. Atrankos procesas jau vyksta, ir savo nuomonę išsakyti norinčių žmonių komanda veiklą pradės balandžio mėnesį.

- Reklama -

„Iki“ klientų grupė bus kviečiama teikti atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus ir paslaugas. Tikslas – tobulėjimas. Jų nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.

„Be galo džiugina, kad prisijungti prie naujovės panoro patys įvairiausi pirkėjai: nuo studentų iki pensinio amžiaus pirkėjų, nuo gyvenančių didmiesčiuose iki mūsų pirkėjų mažuose miesteliuose. Tai atspindi ir kasdienį mūsų klientų srautą – esame tinklas kiekvienam pirkėjui, kad ir kokie jo poreikiai būtų“, – sako Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

„Iki“ klientų valdyba turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu. Jos nariai rinksis į gyvus susitikimus, kurie vyks kartą į du mėnesius. Jų metu bus pristatyti svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ ateities planus ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.

„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.

Už dalyvavimą „Iki“ klientų valdybos veikloje nariai gaus papildomų naudų, kurios bus suteiktos „Iki“ dovanų kortelėmis net iki 200 Eur sumai.

„Nekantriai laukiame „Iki“ klientų valdybos veiklos starto, kadangi nuoširdus grįžtamasis ryšys mums leis tobulėti ir kurti dar geresnę apsipirkimo patirtį visiems. Klientų valdybos nariais bus kasdieniai pirkėjai, todėl jų atsiliepimai – tiek teigiami, tiek neigiami – mums yra vertingiausi. Tai padės įsitikinti, kad „Iki“ priimtų klientams naudingiausius sprendimus“, – pažymi V. Budrienė.

Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų. Turėdamas 244 parduotuves visoje Lietuvoje, „Iki“ yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.

Vaida Budrienė
„Iki“ komunikacijos vadovė

TOP naujienos

5 patarimai kaip vasaros įspūdžius iš pajūrio užfiksuoti telefonu

Mėgautis vasara norisi kuo ilgiau, todėl vienas geriausių būdų išsaugoti patirtas akimirkas – įamžinti jas telefonu. Deja, dažnai, plika akimi matomas vaizdas skiriasi nuo...

Kurortai Egipte ir Tunise: ko apie juos dar nežinote?

Užsitęsusi lietuviška žiema vis dažniau verčia mintimis nuklysti į šiltus kraštus, kurie apdovanoti saule ir maloniu klimatu ištisus metus. Vaizduotėje iškyla šiltos jūros skalaujami...

Palangos apgyvendinimo paslaugų asociacijų vadovai įvertino vasarą: dauguma atostogautojų prisibijo leisti pinigus

2023 m. vasarą, dėl poilsiautojų ir verslininku vertinimu ne ypač gerų orų, susitraukė atostogaujančių Palangoje srautai, taip pat pastebimas ir polinkis atostogauti trumpiau, dažniausiai...

Smagūs vakarėlių žaidimai kiekvienam

Norėdami praleisti smagiai laika draugų kompanijoje, dažnai pamirštame, jog yra daug veiklų, kurias galima nuveikti, norint linksmiau praleisti vakarą su draugais. Būtent dėl to...

Pavasarinis tvarkymasis: patarimai, kaip paprastai ir be rūpesčių susitvarkyti namus

Kai ateina pavasaris, rodos, net kvapas lauke pasikeičia – jis tampa toks lengvas, gaivus ir primenantis pavasarinį atsinaujinimą. Tokios gaivos pradeda norėtis ir namuose, tad pavasaris – pats metas generaliniam tvarkymuisi. Jei norisi natūralios...

Įkvepianti dvynių istorija: svajonė dainuoti užaugo mažo kaimelio vaikų dienos centre

Nuo mažens dainuoti norėjusios dvynės Dovilė ir Jovilė Imbrasaitės jau išpildė ne vieną savo svajonę – sėkmingai kuria internetines laideles vaikams, o savo muzikinį talentą visai šaliai atskleidė net dviejuose muzikiniuose projektuose. Tačiau sunkią...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS

Exit mobile version