Prekybos tinklas „Maxima“ pristato naują vieningą privatų prekių ženklą Baltijos šalyse „Well Done“, kuris padės kiekvienai šeimai apsirūpinti aukštos kokybės kasdieniais maisto produktais už prieinamą kainą. Tai vienas didžiausių privačių prekių ženklų Baltijos šalyse, kurio asortimentas Lietuvos, Latvijos ir Estijos „Maximose“ iš viso sieks apie 700 produktų. Pirkėjai jau dabar gali rinktis iš plataus kokybiškų maisto produktų asortimento už gerą kainą kiekvienos šeimos poreikiams ir skoniui.
„Vienas „Maximos“ prioritetų – pasirūpinti, kad Lietuvos šeimų kasdienybė būtų lengvesnė, o gaminti namuose ir mėgautis savo pačių ruoštais patiekalais – dar paprasčiau. Dabartinė ekonominė padėtis ir gyventojų sąmoningumas keičia apsipirkimo įpročius – jie vis sumaniau ir tvariau planuoja pirkinius, ieško geresnės kainos alternatyvų, užtikrinančių lygiavertę kokybę, kaip ir prekių ženklai, prie kurių jie yra pripratę. „Well Done“ sukurtas tikslingai ir kruopščiai įvertinus įvairiausius šeimų poreikius. Šis prekių ženklas pirkėjams pasitarnaus kaip puikaus kokybės ir kainos santykio orientyras, produktai patenkins kiekvieno šeimos nario poreikius ir skonį, o asortimento įvairovė įkvėps gaminti ir paįvairinti kasdienį maisto racioną“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius.
„Well Done“ prekių ženklo produktai išsiskiria pakuotės dizainu, kuris pirkėjams leis pastebėti šį prekių ženklą gausiame parduotuvių asortimente. „Well Done“ tampa didžiausiu privačiu prekių ženklu „Maxima“ prekybos tinkle, pirkėjams siūlančiu patikimų ir sertifikuotų gamintojų produkciją iš Baltijos bei artimiausių šalių.
„Well Done“ produktus galima įsigyti tik „Maxima“ tinklo parduotuvėse visose Baltijos šalyse, Lietuvoje – 251-oje „Maxima“ parduotuvėje, įskaitant X, XX ir XXX formato parduotuves.